Translate

środa, 28 stycznia 2015

Sylwester 2014 - dzień 2 wieczorem

...
Po wyjściu z Karczmy udaliśmy się jeszcze na spacer po okolicy i po zmroku wróciliśmy do apartamentu.
W międzyczasie reszta znajomych wróciła z nart i przygotowała grzane winko.
Przywitałam się grzecznie i szybkim krokiem skierowałam się do pokoju, żeby zrzucić z siebie ciuchy i wziąć gorący prysznic.
Po rozkosznym prysznicu założyłam na siebie luźne ciuchy i zeszłam do pozostałych napić się winka i poimprezować.
Z racji, że dzień był wyjątkowo męczący ok 22:00 udałam się do swojego pokoju rzucając po drodze spojrzenie na moich współlokatorów. Myślę, że zrozumieli, że mają się zaraz pojawić w pokoju i zająć się mną jak należy. Chociaż patrząc na nich nie wróżyłam rewelacji. Alkohol dał im się we znaki ale hmmm no cóż nie ma lekko :P

Po chwili panowie pojawili się w drzwiach a raczej dwóch Panów A i B. C z racji dużej ilości spożytych trunków stwierdził, że nie przyłączy się do zabawy bo nie da rady :) ale chłopaki powiedzieli, że wynagrodzi mi to kiedy indziej :P


Gdy Panowie wparowali do pokoju ja miałam na sobie nocną koszulkę i .... nic więcej.

Rozsiedli się na moim łóżku i bez zbędnych ceregieli zaczęli się mną zajmować.
Kazali mi położyć się na brzuchu co też uczyniłam bez protestu, ściągnęli ze mnie nocną koszulę i rzucili ją w kąt.
A poszedł po oliwkę do smarowania, usadowił się na moich nogach po czym zaczął polewać nią moje plecy i nogi a potem delikatnie rozsmarowywać.

- O tak, dobry masaż nie jest zły, widać że się starają - pomyślałam pomrukując cichutko.

B w tym czasie ukleknął z boku i dołączył do A w masażu - taki masaż na 4 ręce mi zafundowali.

Nie powiem było całkiem milutko.

Po dość długiej chwili chłopcy obrócili mnie na plecy i A zajął się moimi piersiami i brzuchem a B skupił się na dolnych partiach mojego ciała.

Czułam ich dotyk na każdym kawałku mojego ciała, podniecał mnie fakt, że leżę naga przed nimi i moja cipka zrobiła się bardzo wilgotna, co nie umknęło uwadze B, który coraz śmielej poczynał sobie między moimi nogami. Jego dłonie coraz częściej zahaczały o moją cipkę, niby to przypadkiem dotykał moich warg i łechtaczki i sięgał nią coraz niżej przejeżdżając po kakaowym oczku. W tym czasie A coraz intensywniej masował moje piersi i nachylając się nad moją głową zauważyłam jak w jego majtkach jego penis przybrał już całkiem spore rozmiary. Gdy tak się nachylał nade mną, pozwoliłam sobie zsunąć jego bokserki z tyłka a gdy tylko moim oczom ukazał się nagi stojący penis złapałam go od razu w dłoń i zaczęłam mu masować fujarkę. B widząc moje poczynania z penisem A zaczął wkładać swoje wysmarowane oliwką paluszki do mojej cipki i w międzyczasie masował moją łechtaczkę co szybko doprowadziło mnie do pierwszego orgazmu.
Nawet nie wiem kiedy penis A wylądował w moich ustach i rytmicznie posuwał mnie a ja trzymałam jego pośladki i od czasu do czasu masowałam mu jego dziurkę delikatnie wsuwając paluszek.

Po chwili zmieniliśmy pozycję. Ja na klęczkach ssałam penisa leżącego pode mną B a drugi z Panów lizał mnie od tyłu - ohhhhhhh uwielbiam lizanie tyłka - by po chwili włożyć swojego uzbrojonego w gumkę kutasa w mój tyłek. O kur... przeżyłam drugi tym razem megaorgazm aż prawie pogryzłam penisa B.
A nie przestawał mnie posuwać w tyłek, czułam jak wbijał się we mnie do samego końca, myślałam, że rozerwie mi tyłek.
B w tym czasie przyglądał się całej akcji siedząc na wprost.

Po dłuuuuuuuugiej chwili A wytrysnął we mnie po czym szybko zmienił gumkę i zabawa trwała dalej.

W międzyczasie B również uzbroił swojego kutaska w gumkę. A położył się na łóżku, ja szybciutko wskoczyłam na niego i nadziałam się kutaska a B wepchnął mi swojego kutasa w dupkę.

Panowie ujeżdżali mnie tak przez najbliższą godzinę. Dochodziłam kilka razy ale po wszystkim czułam się obolała i zmęczona. Panowie po alkoholu chyba mieli znieczulone fujarki bo z trudem spuścili się podczas zabaw.

Zasnęliśmy tak w trójkę na jednym łóżku wtuleni w siebie.

Ahhhh co to była za noc :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz