Translate

piątek, 6 lutego 2015

Wspomnienie mojej fantazji nad basenem :)

A oto w tych samych starociach odnalazłam swoją historyjkę, którą napisałam mojemu byłemu :)

Jest to kontynuacja jego historii, której niestety nie mogę znaleźć ale z tego co pisałam to łatwo się domyślić co było wcześniej :)

Pisałeś jak jesteśmy na Węgrzech na basenie po kilku wypitych piwkach, jest na 6 osób i zaczęliśmy grać w zapałkę. Pisałeś też, że zabawa się już rozkręca. Podejrzewam, że chodzi o to, że z zapałki została już drzazga :P, której trzeba szukać swoim językiem w ustach innej osoby. Ty masz nieco lepszą pozycję niż inni chłopcy, ponieważ siedzisz między mną a tą drugą dziewczyną podczas gdy inni faceci muszą się praktycznie ze sobą całować.
Dobrą miejscówkę mam również ja i ta druga dziewczyna (napisz z kim chciałbyś zagrać w zapałkę, ma to być konkretna osoba), ponieważ jakbyśmy nie siedziały mamy po obu stronach mężczyzn.

Zapałka jest już tak mała, że wszyscy stracili orientację gdzie ona wogóle jest, więc wszyscy zaczęli się tam poprostu całować.





Kolejka zatrzymała się jednak na mnie więc to wszyscy chcieli szukać zapałki w moich ustach. W pewnej chwili jeden z nich powiedział, że może mi ta zapałka wypadła z ust i jest gdzieś na moim ciele. Wszyscy zatem zaczęli lizać każdy zakątek mojego ciała z nadzieją na odnalezienie resztki zapałki, ta zabawa bardzo mocno pobudziła panów szukających zapałki, byłam naga więc ich języki mogły penetrować każdy zakamarek. Nagle Ty powiedziałeś, że już chyba wiesz gdzie jest ta cholerna zapałka, stwierdziłeś, że ją połknęłam i trzeba jej poszukać od środka.
Nastrój z zabawowego zmienił się bardzo szybko w erotyczny.
Jeden z przystojniaków zaczął więc szukać tej zapałki w środku, użył do tego celu palca, którym penetrował moją cipkę. Drugi z chłopców również przy pomocy palca szukał zapałki w moim tyłeczku. Trzeci pomyślał, że swoim penisem poszuka zapałki w moich ustach bo jest dłuższy od języka :)
Pozostała dwójka używającą do poszukiwań palców patrząc na swojego kolegę, który penetrował moje gardło penisem postanowiła, że również dalsze poszukiwania będzie prowadziła przy pomocy swoich kutasów.
Jeden z nich położył się na plecach. Posadził mnie na sobie. Mógł w ten sposób dogłębnie penetrować moją cipkę. Drugi widząc mój wypięty tyłeczek włożył w słoneczko swojego kutasa a trzecie dalej posuwał moje usta. Miałam w sobie 3 penisy i było mi wspaniale. Wszyscy już dawno zapomnieli o zapałce.
Ty widząc że Ci faceci tak świetnie się mną zajęli postanowiłeś skorzystać z okazji, że obok siedzi rozpalona i chętna dziewczyna. Zacząłeś ją pieścić, całować aż w końcu zacząłeś lizać jej łechtaczkę. Po chwili wasza pozycja się zmieniła i teraz to ona ssała i lizała twojego lśniącego peniska. Byłeś tak podniecony, że widząc jej ciasną jeszcze dziewiczą dziurkę z pośpiechem wepchnąłeś jej kutasa w cipkę aż głośno zajęczała.
Na jej krzyk oglądnęłam się na was i pomyślałam, że jest wam dobrze ale chciałam, żeby było jeszcze lepiej, więc wyjęłam z ust penisa jednego z chłopców i powiedziałam mu, żeby Ci pomógł bzykać tą dziewczynę. Podszedł do Was i włożył jej od razu w kakaowe oczko swojego mokrego od mojej śliny kutasa i rżnęliście ją teraz na dwa baty, aż wyła z rozkoszy.
Jej dziurki były tak ciasne, że ledwo się poruszaliście w niej.

Byłyśmy tak obydwie wykorzystywane w ten sam sposób. Przyglądaliśmy się sobie i to nas podniecało. Panience było tak dobrze, że przeżyła swój pierwszy orgazm w trójkącie i powiedziała, że było zajebiście ale musi już iść.

Ty podeszłeś do mnie i bez pardonu włożyłeś mi swojego kutasa w usta. Twój penis pachniał cipką tamtej dziewczyny co wzbudziło we mnie jeszcze większe podniecenie. Dwóch pieprzących mnie od tylca panów powoli dochodziło do orgazmu. W pewnym momencie ten pieprzący mój tyłek, spuścił się niesamowitą ilością spermy w środku i wyszedł. Ty zająłeś jego miejsce i kontynuowałeś rżnięcie mojej dupy.

W pewnym momencie dostałam mega orgazmu. Skurcze spowodowały, że wy eksplodowaliście we mnie. Sperma wylewała się z każdej strony i oblepiała nasze ciała.

Na samo koniec stanęliście nade mną i wystawiliście swoje penisy do wylizania.
Zlizywałam z was śluz pomieszany ze spermą.

ehhh ależ historia :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz